Volg ons

Biljartvereniging IJsselmonde is opgericht op 1 april 1977 en heeft als doelstelling het bevorderen van de biljartsport in de ruimste zin van het woord, voor jong en oud, voor dames en heren.

Per 1 augustus 2023 gaat er voor een aantal maanden gespeeld worden bij Tediro aan de Soderblomplaats 4 te Rotterdam.  We hebben de beschikking over 4 biljarts waarop ongeveer 35 leden, verdeeld over de maandag- en dinsdagavond van 18.30 tot 22.30 uur, kunnen spelen in een interne competitie, zie ook tabblad 'Openingstijden'. Aan het einde van het clubjaar wordt een finaleavond georganiseerd, waarop de beste 4 spelers van de maandagavond spelen tegen de beste vier spelers van de dinsdagavond. De winnaar is dan clubkampioen en krijgt de beker met de grote oren.

In een poging om libre, bandstoten en driebanden te verbeteren kan er ook worden gespeeld op de onderstaande dagen en tijden;

Op  woensdag- en vrijdagochtend van 09.30 tot 12.30 uur

Maandag - en dinsdagavond 18.30 tot 22.15

Daarnaast wordt ook deelgenomen met drie teams (18 leden) aan externe competities. Voor het spelen in clubtenue wordt door de vereniging gezorgd. Deze wedstrijden vinden doorgaans plaats op maandag- of dinsdagochtend van 10.15 tot 12.30 uur, de ene week thuis en de andere week een uitwedstrijd. Een aantal leden doet mee aan invitatie toernooien of PK's (persoonlijke kampioenschappen)

Sportiviteit staat naast gezelligheid hoog in ons vaandel. Mocht u interesse hebben om eens een kijkje te nemen, dan komt u op één van de bovenstaande avonden langs.

De contributie bedraagt per 1 augustus 2023 16,50 EURO per maand voor het jaar 2023 en dient op rekeningnummer NL55 INGB 0009 4028 89 t.n.v. Biljartvereniging IJsselmonde te worden overgemaakt.